/Files/images/Screenshot 8.png/Files/images/14289871_346641119001070_5815513935879206227_o.jpg

Ласкаво просимо!

Ми раді вітати Вас на сайті Добренської ЗОШ

І-ІІІ ступенів

Наш девіз

Школа творчості для вчителів,

Школа спокою для батьків

Школа радості для дітей

Коротко про нас: Добренська ЗОШ - навчальний заклад І-ІІІ ступенів, в якому створено атмосферу взаємоповаги, взаєморозуміння між усіма учасниками навчально-виховного процесу

Вітаємо ВАС на нашому сайті


Звіт

за результатами самооцінювання Добренського ЗЗСО І-ІІІ ступенів

у 2020-2021 н.р.

Напрям оцінювання Рівні Опис досягнень закладу освіти i потреб у вдосконаленні освітньої діяльності та внутрішньої системи забезпечення якості освіти та рівні оцінювання за вимогами
Перший (високий) Другий (достатній) Третій (вимагає покращення) Четвертий (низький)
1. Освітнє середовище закладу освіти Добренська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ( далі – школа) розміщена в типовій будівлі, яка введена в експлуатацію у 1970 році. Проектна потужність складає 320 учнівських місць, ліцензований обсяг - 220. У 2020-2021 навчальному році у школі функціонує 11 класів, в яких здобувають освіту 158 учнів. З них 1 учень( 8 клас) з особливими освітніми потребами за індивідуальною формою навчання. У закладі освіти створені безпечні умови для учасників освітнього процесу, про що свідчать надані скановані копії документів, журналів, підтвердження фото. Територія школи безпечна для фізичної активності, огороджена, недоступна для несанкціонованого заїзду транспорту, чиста, охайна. За останні роки засаджена декоративними багаторічними рослинами, садовими деревами. Є достатньо місця для відпочинку учнів школи. Шкільний стадіон використовується в освітньому процесі. Утримується в належному стані, оснащений спортивними тренажерами. У 2020-2021 н.р. заклад освіти працює відповідно до «Тимчасового порядку організації освітнього процесу в Добренській ЗОШ І-ІІІ ступенів Баштанської міської ради в період обмежувальних заходів у зв'язку з пандемією короновірусної хвороби ( COVID-19) у 2020-2021 н.р.», схваленого педагогічною радою ( протокол №1 від 28.08.2020 р.) та затвердженого наказом по Добренській ЗОШ № 79 від 28.08.2020 року. Відповідно до Тимчасового порядку: 1.Учні 5-11 класів приходять до Добренської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Баштанської міської ради ( далі – заклад освіти) в проміжок часу між 7:30 і 7:55. 2. Учні 1-4 класів приходять до закладу освіти в проміжок часу між 8:00 і 8:15. 3. У приміщення закладу освіти учні заходять через головний вхід по черзі, дотримуючись вимог соціального дистанціювання та уникаючи скупчень. Для цього рухаються по розмітці . 4. У приміщення закладу освіти учні заходять у захисних масках на обличчі або інших засобах індивідуального захисту. Вхід здобувачів освіти до приміщення закладу освіти дозволяється при наявності на обличчі захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях і на вулиці. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим для учнів 5-11 класів, працівників школи та відвідувачів. 5. Зустріч учнів 5-11 класів здійснюється у приміщенні закладу освіти біля вхідних дверей черговим учителем, відповідно до графіку чергування учителів, затвердженого директором школи. 6. Зустріч учнів 1-4 класів здійснюється у приміщенні закладу освіти біля вхідних дверей класоводами . 7. Черговий учитель проводить вимір температури тіла проацівників закладу та візуальний огляд дитини на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття в дитини, робить записи в Журналі термометрії. 8. Черговий учитель (для 5-11 класів) або класовод (для 1-4 класів) обробляє руки учнів антисептичним засобом із загальним вмістом спирту не менше 60%, який учні втирають протягом 30 секунд. 9. Учні 5-11 класів йдуть до класних кімнат, на базі яких будуть проходити уроки (у холодну пору року перед уроками знімають верхній одяг і перевзуваються. у змінне взуття, які залишають у роздягальні). Біля навчального кабінету їх зустрічає класний керівник для ранкових зустрічей. 10. Учні 1-4 класів у супроводі класних керівників ідуть до своїх навчальних кабінетів (змінне взуття та верхній одяг залишають у спеціально відведеному для цього місці в навчальному кабінеті, або в роздягалці). Особам, які не є учасниками освітнього процесу, а також батькам та особам, які супроводжують учнів, вхід у приміщення школи заборонений! Здобувачі освіти без захисної маски на обличчі, з ознаками гострої респіраторної хвороби, з температурою понад 37,20С не допускаються до закладу освіти. Забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим та освітлення приміщень відповідають санітарним нормам, регулярно здійснюється вологе прибирання, провітрювання, туалети утримуються в належному стані. Кількість внутрішніх туалетів для учнів школи достатня ( корпус №1 – 2, корпус №2 -1). Забезпечення проточною водою. Передбачено місця для дезинфекції рук, при вході до школи у вестибюлі, в класних кімнатах облаштовані місця для дезинфекції рук. В кожному класі, спортивному залі, ідальні облаштовані спеціальні контейнери з паперовими рушничками, антисептиком, рідким милом, масками, рукавичками. Для кожного учня 5-11 класів є постійний запас масок на 5-7 днів, який відповідно до використання поповнюється батьками учнів. Кожен вчитель має свій особистий комплект засобів індивідуального захисту. На належному рівні організовано питний режим. Кожен учень має свою пляшку з водою. При необхідності він може заповнити пляшку водою з кулера. За відсутності пляшки з водою, учні користуються одноразовими стаканчиками. Щоденно здійснюється моніторинг стану здоров'я ( візуальний огляд) учнів класоводами, класними керівниками. В школі відсутній медичний працівник ( 0.5 ст). До початку занять класні керівники мають знати інформацію про стан здоров'я учнів, підтримуючи тісний контакт з батьками. Всі працівники школи проходять температурний скринінг, показники фіксуються в журналі. Станом на 31.03. 2021 року жоден учень, працівник школи не хворіли на COVID. Виокремлено та обладнано спеціальне приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів ГРЗ та/або підвищеної температури ( ізолятор) У школі дотримуються вимоги щодо організації харчування з урахування карантинних обмежень. За рахунок бюджету міської ради харчуються 45 учнів пільгової категорії, 52 учня – за батьківський кошт. Учні харчуються в дві зміни. Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідно для реалізації освітньої програми. Протягом 3 останніх років формується освітній простір Нової української школи. 1-3 класи забезпечені відповідно до потреб НУШ. В кожному класі створені осередки, унаочнені навчально-методичними матеріалами. Потребують переоснащення навчальні кабінети фізики, хімії, біології. Кабінет інформатики має 9 комп'ютерів, що не може задовольнити наші освітні потреби. Спортивна зала має сучасний вигляд, забезпечена необхідним спортивним інвентарем. Проблемою для школи є відсутність актової зали ( такий проект), але це не є перешкодою для проведення виховних заходів. Всі навчальні кабінети обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми. У школі створено інформаційний простір: забезпечено дротовий доступ до мережі Інтернет у навчальних кабінетах та бездротовий за технологією Wi-Fi – в окремих приміщеннях. У закладі освіти застосовуються технічні засоби та інші інструменти контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет. Основними зразками антивірусного програмного забезпечення, яке використовується для мережевого захисту шкільних комп'ютерів, є 360 Total Internet Security та Kaspersky Internet Security, які надаються згідно пропрієтарної ліцензії. Водночас, доступність до мережі Internet за технологією Wi-Fi не дає можливості надійної фільтрації контенту та захисту персональних пристроїв здобувачів освіти. Учасники освітнього процесу поінформовані закладом освіти щодо безпечного використання мережі Інтернет. Вчителем інформатики, соціальним педагогом, психологом щорічно проводиться Тиждень безпечного Інтернету. Класні керівники на годинах спілкування проводять просвітницьку роботу з учнями, на батьківських зборах – з батьками.
2. Система оцінювання здобувачів освіти Досягнення закладу освіти Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів оприлюднені на інформаційних стендах у кабінетах. Під час опитування вчителів з’ясовано, що більшість із них (89%) адаптують критерії оцінювання, розроблені Міністерством освіти i науки України, до умов роботи закладу; 10% педагогів використовують виключно рекомендації MOHУ; 5 % розробляють власні критерії оцінювання, у тому числі із залученням до цього процесу здобувачів освіти. Більшість здобувачів освіти (100 %) та батьків (96%) отримують інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання їхніх результатів навчання від педагогічних працівників, як правило, на початку навчального року, семестру та на першому уроці вивчення теми. Під час опитування 64 % учнів зазначили, що вчителі ще до початку оцінювання завжди пояснюють вимоги до результатів навчання; 36% здобувачів освіти відзначили, що в переважній більшості отримують аргументацію щодо виставленого балу на своє прохання. Отже, як свідчать відповіді учнів, 64% з них задоволені процесом інформування щодо правил i процедур оцінювання результатів ïx навчальної діяльності. Спостереження за навчальними заняттями також показало, що учні звикли до доброзичливої атмосфери в класі, не бояться помилитися, не відчувають з боку однокласників чи вчителя намагань поглузувати з неправильних відповідей, ставлять питання вчителю для уточнення завдань. Під час проведення навчальних занять більшість учителів ( 76%) надають учням час на обдумування відповіді, супроводжують відповіді учнів уточнювальними запитаннями, забезпечують зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання, відзначають досягнення учнів та підтримують у них бажання навчатися, що підтверджується результатами опитування здобувачів освіти. Результати опитування учнів свідчать про те, що переважна більшість із них (58%) пов’язують успішність свого навчання із власною наполегливістю та працьовитістю; 38% — із рівнем викладання навчальних предметів учителями; 24% — із допомогою батьків; 22% — із об’єктивним оцінюванням їхніх навчальних досягнень. Під час спостереження за навчальними заняттями з’ясовано, що близько половини вчителів систематично організовують самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти, що підтверджується відповідями учнів під час анкетування. Потреби у вдосконаленні системи оцінювання здобувачів освіти Існує потреба у вдосконаленні процесу впровадження окремих аспектів формувального оцінювання як серед учителів початкової школи, так i базової та старшої. Під час вивчення створеної в закладі освіти системи оцінювання здобувачів освіти з’ясовано, що лише третина педагогів добирають домашне завдання, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучують критерії його оцінювання. Менше половини вчителів (47%) спрямовують оцінювання навчальних досягнень на індивідуальний поступ учня та дають здобувачам освіти можливість вибору рівня складності навчальних завдань i напрямів навчальної діяльності. Крім того, аналіз педагогічної діяльності вчителів початкової школи показав, що тільки один педагог продемонстрував розроблені таблиці спостереження за освітньою діяльністю учнів та таблиці для спостереження за формуванням предметних компетентностей на підставі діагностичних робіт. Натомість під час участі в опитуванні 53 % учителів зазначили, що вони використовують формувальне оцінювання. Водночас лише 29 % опитаних педагогів зазначили, що використовують прийоми формувального оцінювання як інструмент розвитку та підтримки діяльності учнів;крім того, 10% учителів вважають формою підтримки освітньої діяльності учнів те, що вони надають якісні знання, тобто активних дій щодо підтримки здобувачів освіти в їхньому навчанні не вживають. Відповіді учнів корелюються з результатами опитування вчителів: переважно не відчувають підтримки з боку вчителів близько 10% учнів. Також потребує вдосконалення процедура застосування внутрішнього моніторингу та використання його результатів для забезпечення якості освіти. Проведене вивчення показало, що в закладі освіти аналіз ефективності прийнятих рішень за підсумками моніторингу результатів навчання здобувачів освіти здійснюється частково. Крім того, під час прийняття рішень за підсумками проведеного моніторингу вчителям не пропонувалося переглянути існуючі підходи до системи оцінювання навчальних досягнень учнів; у наданих матеріалах за підсумками моніторингу (довідках, звітах та висновках) не завжди визначаються тенденції, що склалися в системі оцінювання навчальних досягнень учнів, не достатньо аналізуються причини та фактори впливу на отримані результати, наслідком чого є те, що більшість рекомендацій учителям не є адресними та мають надто загальний характер. Під час вивчення стану викладання предметів увага якості процесу оцінювання навчальних досягнень учнів приділяється частково, наголошується на необхідності дотримання кожним учителем критеріїв оцінювання. Рівні оцінювання за вимогами: 2.1.Наявність відкритої, прозорої i зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання ïx навчальних досягнень — 3,3 Д. 2.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти -3,6 Д; 2.3.Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання — 3,2 Д.
3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти Досягнення закладу освіти У всіх учителів школи наявне календарно-тематичне планування. У більшості педагогів воно розроблено самостійно відповідно до умов роботи закладу. На засіданнях шкільних методичних об’єднань учителів-предметників закладу освіти здійснюється аналіз ефективності педагогічної діяльності, отриманих освітніх результатів, стану виконання навчальних програм, підсумки якого враховуються більшістю вчителів під час планування своєї професійної діяльності. Найбільше уваги вчителі приділяють формуванню таких ключових компетентностей, як навчання впродовж життя (65%), математична грамотність (24%), культурна (32%) та громадянська (35%) компетентності. Переважна більшість педагогів формують в учнів ключові компетентності, суголосні своїм навчальним предметам. Переважна більшість педагогічних працівників (79%) під час проведення навчальних занять використовують різні форми роботи, проте частина учнів не вміють швидко налаштуватися до зміни форм роботи, не можуть самостійно організовуватися для роботи в групі, відчувають незначний дискомфорт під час роботи в парі. На більшості уроків діти активні, відповідають на питання; учнів, які жодного разу не були залучені до виконання певних завдань, немає, тобто освітньою діяльністю охоплюються всі учні. Більшість педагогічних працівників ( 90%) використовують наявне в кабінетах обладнання та засоби навчання для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, при цьому частина вчителів базової та старшої школи користуються власними ноутбуками та застосовують можливості мобільних гаджетів для впровадження в освітній процес технологій дистанційного навчання. Про позитивний досвід використання технологій свідчать i 75 % учнів. 3 метою розвитку професійних компетентностей переважна більшість учителів (95 %) віддають перевагу самоосвіті, найбільше звертаючи увагу при цьому використанню в освітньому процесі можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, методичним аспектам викладання навчальних предметів, урізноманітненню форм організації роботи учнів на уроці та психологічним особливостям роботи з учнями, організації дистанційного навчання. Серед форм організації підвищення кваліфікації, які обираються вчителями, найбільш поширеними є участь у вебінарах ( 57%), курси в інститутах післядипломної освіти (76%) – з врахуванням, що молоді педагоги ще не проходили курси підвищення кваліфікації, тренінги, майстер-класи та конференціі - 45 %, онлайн-курси (55%). Рівні оцінювання за вимогами: 3.1.Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти – 3,3 ВП. 3.2.Постійне підвищення професійного рівня i педагогічної майстерності педагогічних працівників — 2,6 ВП. 3.3. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, ïx батьками, працівниками закладу освіти — 3,26 Д. 3.4.Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності -3,48 Д.
4.Управлінські процеси закладу освіти Досягнення закладу освіти: У Стратегії розвитку закладу освіти визначені місія, мета та завдання діяльності школи на кожен рік. У школі забезпечено дотримання принципу колегіальності при прийнятті ключових для життя закладу управлінських рішень. Як свідчать результати опитування вчителів, до процесу створення стратегії розвитку закладу освіти були залучені- 41% педагогічних працівників; до розроблення річного плану роботи школи — 52%. Лідери учнівського самоврядування також щорічно вносять пропозиціі до плану роботи школи, переважно ініціюють проведення різноманітних спортивних змагань, екологічних та культурно- просвітницьких акцій. Зміст річного плану роботи закладу освіти реалізує стратегію його розвитку та передбачає проведення аналізу стану виконання стратегічних цілей діяльності школи. Планом засідань педагогічної ради на 2020/2021 навчальний рік передбачено розгляд питань щодо професійного розвитку педагогів, роботи з обдарованими учнями, шляхи підвищення якості інклюзивного навчання, реалізації антибулінгової політики закладу освіти, використання можливостей створеного середовища для забезпечення якісного освітнього процесу. Під час опитування 95% педагогів відзначили, що педагогічна рада закладу освіти функціонує системно й ефективно, на ній розглядаються важливі питання діяльності закладу, рішення приймаються колегіально i демократично. Стан виконання річного плану роботи школи розглядається на педагогічній раді. На нарадах при директорові здійснюється конструктивний аналіз роботи ЗЗСО, визначаються проблеми, даються чіткі адресні доручення, встановлюються терміни ïx виконання, аналізується ефективність прийнятих управлінських рішень з питань виконання плану роботи закладу. У закладі освіти традиційно здійснюється самооцінювання діяльності закладу. Підсумки проведеного самооцінювання щорічно враховуються при плануванні роботи закладу освіти на навчальний рік, а впродовж року, як правило, наприкінці I семестру, — для коригування відповідних напрямів роботи (наявні відповідні протоколи засідань шкільних методичних об’єднань, педагогічних рад, нарад при директорові), а також накази директора). Керівництво закладу освіти сприяє створенню в школі відносин довіри, прозорості та дотримання етичних норм, про що свідчать результати опитування учнів: переважна більшість із них зазначають, що їм подобається перебувати в школі (40%) a6o дуже подобається (58%). Більшість батьків здобувачів освіти вважають, що в школі немає упередженого ставлення до їхніх дітей як з боку педагогів (96 %), так i керівництва школи (100%). Крім того, учні, у разі виникнення певних труднощів, не бояться звернутися за допомогою до практичного психолога, соціального педагога, класного керівника чи директора закладу освіти. Переважна більшість учителів (94%) вважають, що керівництво закладу освіти відкрите до спілкування, при цьому більшість із них (94%) можуть висловлювати свою думку, навіть, якщо вона не співпадає з позицією керівництва. Водночас переважна більшість педагогів (94%) стверджують, що розбіжності, які виникали між ними та адміністрацією закладу, вирішувалися на основі конструктивного діалогу. Результати опитування батьків учнів показали, що більшість із них ( 88%) завжди та/або переважно мають змогу поспілкуватися з керівництвом закладу, а у разі виникнення проблемних ситуацій найчастіше батьки звертаються до класних керівників ( 58%), що свідчить про локальність проблем. 54% батьків, як правило, завжди спочатку звертаються до керівництва школи. Директором школи проводиться особистий прийом громадян та здійснюється своєчасний розгляд звернень громадян, про що ведуться, згідно з вимогами законодавства, відповідні журнали. Проведене вивчення документації показало, що найчастіше до директора звертаються батьки, а найпоширенішою тематикою звернень є налагодження взаємодії між учителем та учнем, інші громадяни звертаються переважно з питань працевлаштування. Лідери учнівського самоврядування впевнені в тому, що директор школи завжди відкритий до спілкування з ними i готовий долучитися до вирішення всіх питань i пропозицій, що надходять від учнівських організацій, як діють у школі. Кадровий склад закладу освіти укомплектовано повністю, вакантні посади відсутні, всі педагоги працюють за фахом. Керівництвом закладу освіти вживаються заходи щодо матеріального та морального заохочення вчителів. У закладі створені умови (про що також свідчать відповіді переважної більшості вчителів (100 %)) для постійного підвищення кваліфікації працівників (план підвищення кваліфікації укладено з урахуванням пропозицій педагогічних працівників). Потреби у вдосконаленні управлінських процесів та внутрішньої системи забезпечення якості освіти: Існує потреба у вдосконаленні структури та змісту річного планування роботи закладу освіти з урахуванням ycix стратегічних цілей розвитку школи. Забезпечення проведення комплексного самооцінювання діяльності школи із використанням різних джерел інформації. Вироблення чітких критеріїв та показників якості освітнього та управлінських процесів. Використання можливостей вебсайту школи для інформування всіх учасників освітнього процесу щодо прийнятих управлінських рішень. Доповнення структури та змісту Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти інформаціею про чіткі показники та індикатори діяльності, методи та терміни збору інформації, визначених відповідальних осіб. Рівні оцінювання за вимогами: 4.1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей i завдань — 3,8 В. 4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм — 3,6 Д. 4.3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників — 3,8.В. 4.4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою — 3,6 В. 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності – 3,5 В. Потреби у вдосконаленні управлінських процесів та внутрішньої системи забезпечення якості освіти: Існує потреба у вдосконаленні структури та змісту річного планування роботи закладу освіти з урахуванням ycix стратегічних цілей розвитку школи. Забезпечення проведення комплексного самооцінювання діяльності школи із використанням різних джерел інформації. Вироблення чітких критеріїв та показників якості освітнього та управлінських процесів. Використання можливостей вебсайту школи для інформування всіх учасників освітнього процесу щодо прийнятих управлінських рішень.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо вдосконалення діяльності школи

за результатами самооцінювання та спостереження освітнього середовища Добренської ЗОШ І-ІІІ ступенів

1. Розробити стратегію розвитку школи із залученням представників педагогічної, учнівської та батьківської громадськості.

2. Вживати заходів щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, запровадження щорічного самооцінювання освітніх та управлінських процесів.

3. Дотримуватись санітарних вимог щодо облаштування та утримання приміщень школи (належний повітряно-температурний режим в кабінетах, чистота в навчальних кабінетах, спортивній залі, їдальні, належне утримання туалетних кімнат).

4. Забезпечити належне освітлення класних кабінетів, учительської кімнати, коридорів школи, рекреації згідно з санітарними нормами.

5. Забезпечувати в туалетних кімнатах безперебійну подачу засобів гігієни (туалетний папір, мило).

6. З метою створення безпечних і нешкідливих умов навчання та праці і створення нового сучасного освітнього простору провести ремонтні роботи у кабінеті інформатики, учительській, хімії, біології, харчоблоці їдальні школи.

7. Створити в кімнаті школяра новий освітній простір для проведення засідань методичних спільнот, зустрічей з членами учнівського самоврядування, робочих зустрічей з партнерами та батьками, тощо;

8. Адміністрації школи:

8.1. розробити та обговорити на засіданні педагогічної ради алгоритм дій у разі нещасного випадку;

8.2. проводити навчання та інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій;

8.3. спланувати курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників щодо протидії та попередження булінгу в закладах освіти; надання домедичної допомоги; роботи вчителів з дітьми з особливими освітніми потребами.

8.4. повідомляти правоохоронні органи та службу у справах дітей у випадку виявлення фактів булінгу чи іншого насильства у школі.

8.5. при складанні розкладу уроків враховувати санітарно-гігієнічні норми.

9. Педагогічним працівникам:

9.1. неухильно дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, норм педагогічної етики та поваги до гідності й прав здобувачів освіти;

9.2. активно формувати в учасників освітнього процесу свідому громадянську позицію;

9.3. брати участь у розробці документів, які визначають стратегію розвитку закладу освіти, регламентують роботу освітнього закладу;

9.4. формувати під час освітнього процесу культуру здорового харчування.

10. Класним керівникам:

10.1. продовжити роботу з попередження булінгу та інших форм насилля, створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять;

10.2. розробити разом з учнями "Кодекс честі в навчанні", "Правила поведінки учнів";

10.3. ознайомити учнів з планом заходів із запобігання та протидії булінгу;

10.4. приділяти більшу увагу позакласній роботі з учнями, проводити заходи для згуртування класного колективу.

11. Соціально-психологічній службі школи:

11.1. здійснювати належну системну роботи з адаптації та інтеграції учнів і педагогів до освітнього процесу;

11.2. систематично проводити роботу з виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншому насильству шляхом діагностування, індивідуальної роботи, проведенню тренінгових занять;

11.3. продовжувати профілактично-просвітницьку, корекційно-розвивальну роботу з учасниками освітнього процесу;

11.4. розробити план та скласти розклад проведення Годин психолога на новий навчальний рік;

11.5. підготувати буклети, пам’ятки на теми: "Що робити, якщо ваша дитина – агресор", "Як батькам і школі запобігти булінгу", "Як допомогти дитині, яка стала жертвою булінгу", "Як допомогти дитині, яка стала жертвою кібербулінгу".

телефону довіри.

12. Розмістити звіт за результатами самооцінювання освітнього середовища закладу на сайті школи.

Голова комісії Т.В. Дирда

Директор школи В.А. Бородін

10 червня 2020 року


Україна

Добренська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Баштанської міської ради Баштанського району

Миколаївської області

________________________________________________________

56156, с.Добре, вул.Центральна, 57. Тел. 0515896298

Е-maildobrenska.zosh.72@gmail.comкод ЄДРПОУ 31518771

НАКАЗ

12.02.2021 р. № 28

Про призупинення освітнього процесу

в закладі освіти

На виконання розпорядження міського голови від 12.02.2021 №40-р «Про призупинення навчально-виховного процесу в закладах освіти Баштанської міської ради з 15.02.2021 до 21.02.21»,, протокольного рішення позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Баштанській міській раді від 12.02.2021 року №1,наказу відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Баштанської міської ради від 12.02.2021 року № 22 «Про призупинення навчально-виховного процесу в закладах освіти Баштанської міської ради з 15.02.2021 до 21.02.21», у зв’язку з погіршенням погодних умов та з метою збереження життя і здоров’я ,

НАКАЗУЮ:

1. Призупинити освітній процес в Добренській ЗОШ І-ІІІ ступенів Баштанської міської ради з 15.02.2021 до 21.02.2021 року.

2. Відмінити на зазначений період проведення інших масових заходів.

3. Класоводам 1-4 класів, класним керівникам 5-11 класів:

3.1.Забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження масового розповсюдження COVID-19.

3.2.Провести інструктажі з ТБ та ОБЖ щодо профілактики захворювання на COVID-19, правила поводження під час погіршення погодних умов ( снігопади, ожеледиця, зниження температурних показників)

4. Заступнику директора з НВР Бородіній Т.Д. організувати освітній процес у дистанційному форматі з 15 по 19 лютого 2021 року включно у 1-11х класах.

4.1. Класоводам 1-4 класів, вчителям-предметникам підготувати завдання для самостійного опрацювання та розмістити на сторінці «Добренська ЗОШ – дистанційне навчання» у Фейсбуці; у Viber-групах; задіяти платформи для дистанційної роботи.

5. Довести даний наказ до відома педагогів, учнів, батьків .

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор школи В.А. Бородін

З наказом ознайомлені:

Семенюк В.В. Поліщук Є.І.

Кривошея Н.А. Гніда Т.С.

Буслаєва Л.М. Бабін О.О.

Осадча Н.С. Філімоненко С.Л.

Безощук А.В. Бойчук М.А.

Борискіна С.С. Безощук С.В.

Капітонова О.В. Семенова О.В.

Молодан І.О. Бородіна Т.Д.

Леоненко О.В.


До уваги учнів Завдання для опрацювання навчального матеріалу з 15.02. по 19.02. 2021 року

Завдання для опрацювання навчального матеріалу wym-1613410528417



Вибір електронних версій оригінал-макетів підручників для учнів 4-го класу ЗЗСО

/Files/images/1 Результати вибору 4клас.jpg /Files/images/2 Результати вибору 4 клас.jpg

/Files/images/Протокол педради №6 - 1.jpg/Files/images/Протокол педради №6 - 3.jpg /Files/images/Протокол педради №6 - 2.jpg /Files/images/Протокол педради №6 - 4.jpg/Files/images/Протокол педради №6 - 5.jpg/Files/images/Протокол педради №6 - 6.jpg

Вибір підручників для учнів 6-го, 11-го класів

/Files/images/Добренська ЗОШ Результати вибору 6 клас.jpg /Files/images/Добренська ЗОШ Результати вибору 11 клас ст 1..jpg/Files/images/Добренська ЗОШ Результати вибору 11 клас ст.2.jpg/Files/images/Добренська ЗОШ Результати вибору 11 клас ст.3.jpg

/Files/images/Протокол педради 20.03. ст. 1.jpg /Files/images/Протокол педради 20.03. ст. 2.jpg /Files/images/Протокол педради 20.03. ст. 3.jpg /Files/images/Протокол педради 20.03. ст. 4.jpg /Files/images/Протокол педради 20.03. ст. 5.jpg /Files/images/Протокол педради 20.03. ст. 6.jpg /Files/images/Протокол педради 20.03. ст. 7.jpg /Files/images/Протокол педради 20.03. ст. 8.jpg /Files/images/Протокол педради 20.03. ст. 9.jpg

Вибір підручників для учнів 2-го класу

/Files/images/Добренська ЗОШ Результати вибору підручників 2 кл. 1 ст..jpg/Files/images/Добренська ЗОШРезультати вибору підручників 2кл 2 ст.jpg

/Files/images/Протокол педради 1ст..jpg /Files/images/Протокол педради ст.2.jpg

Вибір макетів підручників для учнів 1-го класу

/Files/images/1001.jpg /Files/images/2002.jpg /Files/images/3003.jpg

Вибір підручників для учнів 5, 10 класів

/Files/images/Протокол педради.jpg /Files/images/Вибір підручників 5 10 класи.jpg /Files/images/1 Вибір підручників 5 кл..jpg /Files/images/2 Вибір підручників 10 клас.jpg /Files/images/3 Вибір підручників 10 кл..jpg

Добренська ЗОШ І-ІІІ ступенів прийматиме участь конкурсі відео-робіт "Моя школа" за сприяння народного депутата України Андрія Вадатурського /Files/images/Відео-конкурс _моя школа_.jpg

В школі оголошено карантин з 20.02.2018 року

/Files/images/images.jpg/Files/images/images (1).jpg

З метою забезпечення виконання навчальних програм пропонуємо учням для самостійного вивчення завдання.

/Files/images/Завдання 2-5 класи.jpg /Files/images/Завдання 6-7 класи.jpg /Files/images/Завдання 8-9 класи.jpg /Files/images/Завдання 10-11 класи.jpg

Замовлення та вибір підручників для 5 класу

/Files/images/Результати вибору-замовлення підручників для 5 кл..jpg

/Files/images/Протокол педради про схвалення вибору підручників для 5 класу.jpg /Files/images/Протокол педради про схвалення вибору підручників для 5 класу..jpg

/Files/images/Screenshot 24.png /Files/images/а.jpg /Files/images/б.jpg /Files/images/з.jpg /Files/images/є.jpg /Files/images/х.jpg /Files/images/в.jpg /Files/images/д.jpg

/Files/images/Screenshot 23.png /Files/images/1.jpg /Files/images/2.jpg /Files/images/3.jpg /Files/images/4.jpg /Files/images/5.jpg /Files/images/6.jpg /Files/images/7.jpg /Files/images/8.jpg /Files/images/9.jpg

/Files/images/Screenshot 22.png /Files/images/DSCN5727.JPG /Files/images/DSCN5731.JPG /Files/images/DSCN5788.JPG /Files/images/DSCN5794.JPG /Files/images/DSCN5797.JPG /Files/images/DSCN5799.JPG /Files/images/DSCN5809.JPG /Files/images/image 3.jpg

/Files/images/Screenshot 21.png /Files/images/ріпка 1.jpg

/Files/images/Screenshot 20.png

/Files/images/28 жовтня.jpg

/Files/images/Screenshot 19.png

/Files/images/творча зустріч.jpg

Година спілкування « Павутина дружби» у 5 класі

Година спілкування пройшла у форматі тренінгу під керівництвом психолога школи Цюпи О.Д.

/Files/images/nova_papka/111.png

/Files/images/nova_papka/image (1).jpg/Files/images/nova_papka/image (2).jpg/Files/images/nova_papka/image (3).jpg/Files/images/nova_papka/image (4).jpg/Files/images/nova_papka/image (5).jpg

/Files/images/Screenshot 15.png /Files/images/nova_papka/image 3.jpg /Files/images/nova_papka/image 1.jpg /Files/images/nova_papka/image 2.jpg/Files/images/nova_papka/100_7857.JPG

/Files/images/Screenshot 12.png
/Files/images/image10.jpg /Files/images/image11.jpg /Files/images/image13.jpg
/Files/images/Screenshot 11.png
/Files/images/DSCN2605.JPG /Files/images/DSCN2615.JPG /Files/images/DSCN2617.JPG /Files/images/DSCN2618.JPG

/Files/images/Screenshot 9.png

/Files/images/image 2.jpg
/Files/images/image 3.jpg /Files/images/image 6.jpg

/Files/images/Screenshot 10.png

/Files/images/DSCN2634.JPG /Files/images/DSCN2638.JPG /Files/images/DSCN2645.JPG /Files/images/DSCN2647.JPG /Files/images/DSCN2648.JPG /Files/images/DSCN2649.JPG /Files/images/DSCN2653.JPG /Files/images/DSCN2679.JPG /Files/images/DSCN2673.JPG /Files/images/DSCN2683.JPG /Files/images/DSCN2686.JPG

/Files/images/IMG_0228.JPG/Files/images/IMG_0236.JPG/Files/images/IMG_0239.JPG/Files/images/IMG_0242.JPG

/Files/images/Screenshot (2).png

11.04.- 18.04.2016 р. Тиждень англійської мови

/Files/images/IMG_0270.JPG/Files/images/IMG_0294.JPG

/Files/images/IMG_0298.JPG /Files/images/IMG_0415.JPG

/Files/images/IMG_0435.JPG

/Files/images/IMG_0441.JPG

/Files/images/IMG_0452.JPG

/Files/images/Screenshot 7.png


/Files/images/Баранчук Вікторія.JPG Баранчук Вікторія

/Files/images/Куриленко Микола.JPG Куриленко Микола

/Files/images/IMG_0484.JPG Пізняхівський Дмитро

Питання? Відповідь!

рейтинг
відповіді
перегляди
рейтинг0
відповіді1
перегляди247
рейтинг0
відповіді1
перегляди216
рейтинг0
відповіді1
перегляди220
Задайте Ваше питання
Для того, щоб задати питання на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.